dinsdag 6 december 2011

ServiceThuis: geen paniek bij computerproblemen

Wat is ServiceThuis?

Problemen met je computer en internet komen altijd ongelegen. Daarom heeft KPN het ServiceThuis abonnement, de service waarmee onze betrouwbare en professionele monteurs binnen 24 uur na melding bij je langs komen. Ook ’s avonds en op zaterdag. Makkelijk toch?

Hoe werkt ServiceThuis?

Bij vragen of problemen met je PC, randapparatuur, software of thuisnetwerk bel je met de Klantenservice van KPN: 0900-0244 (€ 0,10 /min.). Onze medewerker analyseert het probleem en maakt direct een afspraak met je. Komt de afgesproken tijd je toch niet goed uit? Zeg dan tot 24 uur vóór de afspraak af. Annuleer je de afspraak na deze periode, dan wordt een drie kwartier arbeidsloon in rekening gebracht.

Let op! Je kunt ServiceThuis alleen bestellen als je Internet, Internet en TV, Internet en Bellen of Alles-in-één van KPN hebt.


Wat kost ServiceThuis?

* Gratis eerste servicebezoek van maximaal 1 uur t.w.v. € 60,-
* Ieder vervolgbezoek kost € 12,50 per kwartier
* Probleem niet opgelost? Geen rekening!
* We komen langs wanneer het jou uitkomt, ook 's avonds en op zaterdag
* Geen voorrijkosten en geen avond-of weekendtoeslag (à € 5,- per kwartier)

Je kunt ServiceThuis op twee manieren bestellen voor slechts € 5,- /mnd.
Zo bestel je ServiceThuis via MijnKPN
  • Log met je gebruikersnaam en wachtwoord in op MijnKPN
  • Klik op mijn producten
  • Klik op extra diensten en selecteer ServiceThuis

VOOR VRAGEN OVER SERVICE THUIS
RAADPLEEG DE HELPDESK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten